Dubbelpass

Gårdagen bjöd på dubbelpass, något som inte händer så ofta nu förtiden.

Varje tisdag kör jag och Johan ett cirkelpass på gymmet: Passet blev 13 övn x 4 varv, med arbete i 30 sek och vila i 10 sek. Det blev ett bra pass som körde igenom hela kroppen. Johan mådde dåligt efteråt, men sedan är han å andra sidan lite vek också.

På kvällen blev det sedan en lugn distans runt årstaviken. Förivrade mig inte, vilket gjorde att jag heller inte kände av baklåret/ljumsken som besvärat ett tag.


Bild från ett tidigare träningspass där Johan provade på brutalbänken.


Vad dagens träning blir har jag ännu inte bestämt. Men det lutar åt att jag tar rullskidorna och sticker ut en sväng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0