Anmäld till Tjurruset!

Då var jag anmäld till ännu ett terränglopp, och detta lopp kan verkligen betraktas som ett terränglopp.

Kolla bilden nedan så förstår ni varför!


Detta loppet är inget för veklingar (som tex Johan Moberg som inte vill smutsa ner sina skor), men för mig som är hård som diamant blir det ingen utmaning överhuvudtaget. Skämt a sido, tycker att ni borde prova på det här loppet då det är jäkligt kul, kul att grisa ner sig lite. Så vad väntar du på gå in på www.tjurruset.se och anmäl dig nu!

Jag sprang 2008 tjurruset och hamnade då på en 14:e plats. Vilket jag var supernöjd med av olika anledningar. Läs om det loppet här:http://runandroxtothetop.blogg.se/2008/october/resume-fran-tjurruset.html#comment

I år hoppas jag springa bättre än vad jag gjorde då!

Träningen idag blev ett lugnt pass ute i gymmet som innefattade rörlighet, balans och lite bålstab.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0