Pålitlig kompis

När inte så mycket annat just nu är tipptopp i livet så kan jag förlita mig på min kompis Löpning som alltid ställer upp och får mig på bättre humör :) Det är en pålitlig kompis det.

Igår provade jag att använda runkeeper för första gången när jag var ute och sprang. Nedan kan ni se min runda. Kan konstatera att den inte riktigt stämmer, bland annat visade den en höjd av 69 m (66 m 2:a gången) när jag var uppe på toppen av Hammarbybacken, vilken är åtminstone 15 meter högre.

http://runkeeper.com/user/Jockejarv/activity/61629845?channel=web.activity.shared.facebook.auto&utm_campaign=SharedActivity&utm_medium=facebook&utm_source=Ref

Hur som helst var det kul att kunna få en bild över hur jag sprungit och hur snabbt jag sprang rundan. KOmmer säkert att använda mig av runkeepern igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0