På plats i Portugal

Ibland har man tur! Internet ingår inte på hotellet, men jag har mitt rum beläget bredvid en camping som har trådlöst fritt internet. Bara att koppla upp sig. Jag kan dock inte sitta inne i rummet, då är det för dålig täckning. Går jag däremot ut och sätter mig på balkongen fungerar det bra J Har rätt schysst utsikt då också, hav, strand, skog och Spanien (bor 3 km ifrån gränsen).

Två träningspass har jag hunnit med, ett med midnattsloppsgruppen och ett själv med mina ledarkollegor ifrån Sats. Ca 25 km har averkats i behagligt tempo. Det passar mig bra, försöker bara komma igång den här veckan.


Bild ifrån stranden där deltagarna kör någon form av afrikansk dans...Vårt hotell i bakgrunden.

På återläsande! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0