Hotell bokat i Prag

Det har inte blivit så mycket av påskbeskrivningen ännu, men jag hoppas att jag får tid att skriva och lägga ut lite bilder imorgon.

Träningen då, tja. Det har inte gått så himla bra sedan jag skadade knät. Första löppasset gjorde jag igår. Det kändes uselt, knät smärtade och jag fick avbryta och gå sista biten hem. Så jag är tydligen inte riktigt redo för att springa ännu. Körde därför ett cykelpass idag. Tog faktiskt ut mig lite granna också, då jag körde 15x1 min med 30 sek vila. Länge sedan jag körde tufft på cykeln.


Här är en bild ifrån ett hårt cykelpass som jag körde tillsammans med klubbkompis Emil i ett källargym i Marockos huvudstad Rabat (2007).

Den 4-6 juni bär det av till Prag, bokade idag hotell. Ska bo på Red and Blue Design Hotel, där man av namnet kan gissa sig till att färgerna går lite i rött och blått. Verkar vara ett riktigt schysst hotell, nära till centrum och de flesta sevärdheterna, precis i anslutning till en park, modernt och stiligt och med en stor frukostbuffé (vilket är viktigt). Det finns 26 röda och 26 blå rum på hotellet. Undrar vilken färg vi kommer att hamna i?!


Tycker det ser ganska coolt ut...

För den som är intresserad så är adressen till hotellet:

http://www.redandbluehotels.com

Do what you like
Like what you do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0