Drömma...

Sig tillbaka ibland får man ju göra...



Som till det här loppet, min andra juniorlandskamp, 800 m i Odense 2003. Visserligen var min form bedrövlig och jag kom 5:a i loppet, men det var hemskt roligt ändå. Fick många nya erfarenheter och vänner bland annat.

Att någon gång få springa en landskamp igen vore ju såklart skithäftigt, det känns dock inte så troligt. Men man vet aldrig...Jag trivs oerhört bra med livet just nu och känner harmoni i det jag gör. Många bitar finns på plats nu som inte fanns när jag satsade. Framtiden får helt enkelt utvisa det.

Från och med imorgon så ska jag i alla fall försöka komma igång igen med löpningen. Har ett mål i att försöka ta en plats i vår förstauppställning till Stafett-SM den 2-3 juni. Kort om tid, men va fan större under har ju skett!

Ska därför försöka uppdatera bloggen framöver med träningsdata (såsom den här bloggen var tänkt för).

Nu har jag varit uppe alldeles för sent!

Tack och bock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0