4 träningspass på en dag och Lissabon

Heeeey!

Hur mår ni? Själv mår jag alla tiders!
Mycket träningsvärk, men annars bra. Träningsvärken kommerifrån gårdagen då jag körde inte mindre än 4 träningspass här nere i Portugal. Inledde dagen med ett 10 km långt löpass med involverade intervaller (75, 30). Därefter blev det en hård och jämn tennismatch, ett kettlebellsbass (som jag provade för första gången och som gett det mesta av träningsvärken) och slutligen ett lugnt distanspass. De tre sista passen gjordes under 3 timmar.

Men idag har det varit vilodag, åkte då till Lissabon. En väldigt vacker stad. Dessvärre hann vi bara vara där i lite drygt 2.5 timmar vilket var lite synd då det fanns mer saker att se och utforska. Men det ligger ju kvar, så någon gång får jag återkomma med mer tid att se mig omkring.


Lissabon

I morgon blir det löpning innan frukost, sedan en tur till Sevilla, Spaniens fjärde största stad, och Andaluciens huvudstad. Efter besöket där så har jag bara Valencia (3:e största)att besöka innan jag varit i Spaniens 5 största städer. Malaga, Madrid och Barcelona är dom andra 3.

I morgon eftermiddag är det återigen löpning med Midnattsloppsgruppen (kommer säkerligen tillkomma en hel del andra löpare också). Ni har väl inte missat att jag lägger upp en massa bilder ifrån träningarna här på Midnattsloppets fan page. Sök efter "midnattsloppet" så hittar ni sidan.


Nu ska jag krascha ner i sängen. Trött!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0