Times gettin cold

Det är blåsigt och kallt här i Helsinki!

Har nu jobbat 3 dagar i utdelningsbutiken Stadium Forum och än så länge har ingen finne dragit kniv eller kastat kokande bastuvatten mot mig.

Istället ler dom när jag säger de inövade finska fraserna. I morgon är det dagen D, eller som Johan uttryckte det La Grande Finale! Sista spurten för vår turné, sista Midnattsloppet! Börjar bli lite sliten, men samtidigt ska det bli kul. Eventuellt tar jag och springer loppet också (Vill ju uppleva DJ Mobbans stora show längs banan), men det beror på hur min förkylning gestaltar sig.


Nedan lite bilder som jag lånat från Hammarbys hemsida ifrån ML Sthlm:


Fem sportbilar äntrar startrakan för att leverera startpistolen!


En mäktig syn att se startfältet!


Jag står nästan längst till vänster i gul tröja och ska sätta igång tiden

För den som vill se fler bilder kan ni besöka http://www4.idrottonline.se/templates/Gallery.aspx?id=502777

Skrev i ett tidigare inlägg att jag bokat flygbiljetter till en Europeisk huvudstad. För er som inte vet vilken så är det Wien där jag ska hälsa på en flicka som jag träffade för 12 år sedan och inte sett sedan dess :) Ska bli hur kul som helst, dels att se den vackra och historisk intressanta staden Wien och dels umgås med henne under några dagar!

Sov gott alla rockers där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0