Fler resor på gång!

Skall åka till oerhört vackra staden Wien den 23-26 sept!  Var där 2003, så det skall bli ett kärt återseende. Turista, umgås och njuta står på schemat.

Fick in spontan idé när jag satt på Kastrup för två veckor sedan om att åka till Island, ett samtal till Magnus och saken var klar. Vi skall till Island den 2-9 okt! Ett av mina drömresemål skall bli något annat än en dröm. Vi åker till sagoön för att bestiga Hekla samt Hvannandalshnjúkur (högsta toppen på Island 2110 möh), göra Reykjavik, glaciärvandra, titta på geysrar, bada i heta källor, spana på vulkankratrar, stora vattenfall och annat mystiskt. Har hyrt en bil för att kunna köra runt hela ön för att inte missa något.

Levererar nedan ett gäng bilder på platser vi tänker besöka:











Som ni säkert förstår så kommer det att bli ett riktigt äventyr, som alltid när the great little Mink är med.

Nä, nu löpning! Om jag nu ska bli någorlunda vältränad så måste jag ju träna. Går inte bara att ligga på soffan.

Do what you like
Like what you do


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0