Dagens löptur i bilder

Idag har vädret varit helt suveränt, passade på att ta med mig mobilen på dagens löppass (första löppasset på flera veckor!). Blev runt sandhemssjön, ca 10 km, på strax under 40 min. Tog det ganska lugnt och njöt av den vackra vinterdagen. Nedan följer en liten bildkavalkad, där den första bilden är riktigt fin (enligt mig).


Grimstorpsvägen

Med solen i ögonen, ser ut som en pirat i min nya Buff.

Grimstorp

Snö i skogslandskap - vacker kombination

Vägen upp till Dintestorp går upp till vänster

Löpningen kändes sådär, skönt att vara ute och springa. Men mina framlår mår verkligen inte bra (problem sedan snöskoloppet). Fick en rejäl massage av pappa efter passet, så hoppas benen ska vakna till liv tills seedningsloppet på söndag. När jag sprang genom Sandhem sedan så mötte jag på tre små grabbar som lekte i snön, runt 7-8 år gamla skulle jag tro. När de fick syn på mig i min Hammarbyjacka, blev dom helt till sig. "Wow han är med i Bajen, heja Hammarby". Det trodde jag aldrig att jag skulle få höra här nere. Jag är ganska van att få kommentarer och rop efter mig när jag springer uppe i Stockholm, men här?! Nej, verkligen inte. Men det var kul.

Do what you like
Like what you do

/JL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0