Tandådalen

Vistelsen i Tandådalen är snart slut, jag avslutade sista dagen med tre stycken skidpass, ett lugnt i morses innan frukost, ett lite hårdare efter lunch och ett lugnt nu ikväll. Hade ingen större lust att köra något långt pass idag så delade upp passet i tre istället. Lite mer än 3 mil blev det. Summerar jag antalet körda mil inför Vasan är jag nu uppe i 36. Inte så jättemycket, men jag jobbar på det.

Nu är det mys i soffan som gäller, dricker vin, äter ahlgrens bilar och ser lite på TV. Svarar på några jobbmail under tiden också.

I morgon bitti åker vi hem till Sandhem, skönt som alltid att komma dit. Men skulle faktiskt gärna varit kvar här några dagar till.

Tack och Bock

/JL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0