OS-Guld till Lerdala!

Vilket lopp! Vilken spänning! Vilken underhållning! Bättre än varendra hollywood,- trollywood och bollywoodfilm tillsammans. Och vilket teamwork, så kul att se när både Södergren och Hellner gick upp för att bromsa klungan så att Olsson skulle få ännu större lucka.

Sport när det är som bäst är verkligen helt oslagbart!

OS guld till Marcus från Lerdala (utanför Skövde)! Det är stort, blir säkert en gata uppkallade efter honom där så småningom. Extra kul tycker jag det är då jag tävlade mot honom som junior, lyckades dock aldrig slå han i skidor. Däremot i löpning.

Och Brons till Johan Olsson, trodde aldrig att han skulle orka kriga till sig ett brons när de övriga kom ifatt, efter att ha dragit 14 km helt solo. Imponerande att kunna svara då!

Som jag sa innan loppet Glenn, jag var bombsäker på att han skulle ta en medalj :) Och du gick och la dig istället?! ;)

När det gäller mitt OS- tips på 9 medaljer varav 3 guld så har jag gärna fel, den guldkvoten är ju redan fylld!


NU ska jag sova, helt slut efter den här urladdningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0