Dagens

I går blev det ingen dagens foto av tekniska själ :(

Så idag får jag kompensera det, så slår till med två filmsnuttar!

För några år sedan fick jag upp ögonen för skärmflygning, det ser så otroligt härligt ut att bara kunna sväva omkring uppe bland molnen (vem har inte drömt om att kunna flyga?!). Om tid och pengar tillåter ska jag försöka gå en skärmflygskurs i vår/sommar. 

 
Ser inte så dumt ut va?

Och när jag ändå är inne på skärmflyg (paragliding) så kan jag lika gärna halka över lite till paramotoring också.

 
En lycklig kille som bland annat flyger över lutande tornet i Pisa.

En paramotor fick jag nämligen syn på här i Haninge för några år sedan, jag hade aldrig sett något liknande då. Killen som körde den bara satt högt uppe och tittade ner på oss vanliga dödliga. Jag blev så vansinnigt sugen på att själva flyga omkring sådär.

Någon som vill gå kurs med mig? :)

Tack och Bock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0