Dagens

Madeira har kommit i ropet de senaste dagarna, dessvärre inte utav någon bra anledning.

Och när jag hör Madeira så kommer jag genast att tänka på november 2008 då familjerna Löfwing och Gustavsson semestrade där under en vecka. En av dagarna hyrde jag, pappa och Lina en bil för att ta oss upp i bergen och sedan vandra några timmar till den högsta toppen.

Nere vid havsnivån var det molnigt, men uppe i bergen var det strålande sol. Vi vandrade över molnen längs en smal led som på många ställen var direkt uthuggen ur berget. En lite småkittlande upplevelse. Dagen vi hade däruppe är en av de allra bästa och vackraste jag upplevt därför kände jag att en bild därifrån skulle sitta fint. 



Det blev en motljusbild med moln, bergväggar och spelande växter som ingredienser. Ser nästan lite trolskt ut, Som porten till en sagovärld :) Haha, eller det kanske bara är jag som tycker det?!

Tjolahoooopp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0