Back @ home home

Då är jag tillbaka där allt började :)

Resan från Tandådalen till Sandhem gick finemang. Jag körde sistabiten, och det slog mig att det finns väldigt många rondeller utanför Skövde. När vi Sedan rullade in på Lönnvägen 12 så var där skottat, av Glenn! Grymt, tack!

Idag har det inte blivit någon träning, däremot har jag skottat en massa snö. Först i morses för att överhuvudtaget kunna köra iväg bilen. Sedan har snön från garagetaket och altantaket skottats bort. Och det roligaste av allt, jag och Glenn har byggt en stor snögrotta! Här följer lite bilder från bygget:

Glenn jobbar på bra!

Jag med stora skyffeln inne i grottan.

Blev tyvärr lite kondens på linsen, därav den något suddiga bilden.

Snögrottebyggarna!

Snögrottan blev rejäl, men sen finns det ju obegränsat med material också. Tror att alla andra barn (det går att se oss som barn fortfarande, eller?) i Sandhem kommer vara avundsjuka, då dom inte har en sådan fin och stor snögrotta som vi.

Innan vi började bygga träffade jag på Oliver, Glenn och Linas 2 veckor gamla grabb! Det var kul! En lugn och harmonisk kille verkar han vara :)

Nu är det dags att sova, återkommer säkerligen i morgon.

Do what you like
Like what you do


/JL


Kommentarer
Postat av: Glenn

Haha det låter som om vi också är barn!:) Men du har helt rätt, de andra kommer bli ordentligt avundsjuka imorgon! Grymt jobbat av oss o alla fall! JG ÄGER!

2010-02-04 @ 23:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0