Tillbaka tillfälligt

I morses vaknade jag i Köpenhamn, nu ligger jag i min soffa i Stockholm och på tisdag somnar jag i Helsingfors. Lite faschinerade ändå hur det går att förflytta sig så snabbt.

I går avverkades de tredje och minsta midnattsloppet, nämligen Ml Frederiksberg (Köpenhamn). Tyvärr väldigt få anmälda (ca 1900) men det uppenbarades ändock en känsla av midnattslopp med bland annat ett sambagäng, mycket ljud och ljus. Bästa aktiviteten var utan tvekan den internationellt kända "dj Mobban" som lirade AC/DC så att det stod härliga till. Blev riktigt taggad att springa snabbt, vilket jag dock inte gjorde. Jag nöjde mig med att vara hare och peppcoach istället och joggade imål på 44.22. Vilket ledde till en 78:e plats bland 814 män.

Skall nämna också att jag spran på 36.47 i stockholm, då jag tog det hela lite mer seriöst, men ändå inte.
Det är riktigt kul att springa lite längre lopp, ska nog börja göra det lite mer istället för att bara harva runt på friidrottsbanan.

Får se om jag även springer i Finland, har blivit sjuk nu efter Köpenhamn så det känns lite osäkert.

Måste också nämna att jag bokat flygbiljetter till en annan Europeisk Huvudstad , äntligen blir det av :) Fast borde kanske inte ropa hej i glashuset ännu!

Hörs och ses!


Kommentarer
Postat av: sörran, den äldsta

trevligt med uppdatering brossan! kul att det går bra med loppen, men synd att du inte kan hänga med till italy nästa vecka! wiiiehoo ;)

2010-08-31 @ 20:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0