Skön träning

Ännu ett skönt träningspass avklarat, blev dock inte de 3 milen som jag skrev om i förra inlägget. Utan det blev 2 istället då både mina och magnus ben kändes som om dom var gjorda av betong.


Fortfarande mycket snö kvar på vissa ställen ute i Haningeskogarna, 17 april!

Dagens pass var nästan som ett safari, en stor älg, en liten ekorre, en röd räv, några rovfåglar och en stövel skådades.



Magnus besegrade detta gigantiska "berg". Precis vid granen satt jag och fikade i vintras när jag var ute på en långtur med skidorna. Det var dock lite mer snö då.

Efter passet bjöd jag på spagetti och köttfärssås med ett glas vin till. Har aldrig druckit vin efter träningen förut, kanske inte att rekomendera. Men gott var det :)

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan resten av dagen, i morgon blir det eventuellt klättring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0