Sandbackeintervaller avklarade

Nyss kommit tillbaka från ett hårt stavintervallpass med två helt grymma grabbar!

Magnus och Sverker - Dom grymma grabbarna!

Dessvärre var stora delar av sandgropen fylld av hormonstinna motorcrossförare, så vi fick snällt flytta oss och köra i en annan backe mot förra lördagen.

Efter ca 25 minuters uppvärmning så var vi redo att köra. Sverker chocköppnade och kom iväg först av oss tre. Han höll dock bara 2/3 av backen. Men likväl var både jag och Magnus imponerade av den forne storlöparen/skidåkaren. Efter 5 st backlöpningar tog vi seriepaus på ca 3 min. Och sedan körde vi igen, och i andra serien var det väldigt jobbigt. Den stora syremängden i benen gjorde att jag inte kunde komma upp nämnvärt högt i puls. Magnus var stark som vanligt när det gäller backe. Sverker gav sig efter 7 st och tog sedan på sig den viktiga uppgiften att dokumentera mina och Magnus sista backlöpningar.

Sista intervallen!

Äntligen klar!

Magnus och Sverker leker efter passet, Behöver jag säga att dom landade i vattnet? :)

Vem är vem?

Skall in till stan nu!

Tack och bock/ JL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0