Olle 7:a och Mattias Brons!

Om ni missade EM i friidrott i helgen så kan jag tala om att det till slut blev en beundransvärd 7:e plats för Olle och en grym bronsmedalj för Mattias! Var otroligt kul att se dem springa i detta mästerskap! Så småningom hoppas jag kunna göra dem sällskap!

2003 åkte jag på min hittills roligaste resa, "Europaresan". Vi var ett gäng juniorlandslagslöpare som åkte runt i Tyskland, Holland och Polen och tälvlade. Två av deltagaran var O och M. Jag kände dem båda lite sedan innan, men det var under den här resan som vi blev väldigt bra vänner. Därför känns det nu speciellt att ha sett dessa gossar springa i samma mästerskap. Kan dom så kan jag är min tanke. Jag ska fanimej också springa ett stort mästerkskap någon gång!


Jag och Olle försvarar de svenska färgerna i Nordiska mästerskapen 03

Tack och bock / JL

Kommentarer
Postat av: Anna

Rätt inställning=)

2009-03-11 @ 14:39:32
URL: http://weleda1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0