Min favorituppvärmningsövning på bild

Har hittat en ny favorituppvärmningsövning, varenda liten muskel i benen aktiveras!

Vad tror ni om den här övningen?

Knäböj med 5 kilos vikt...

Rotationer med 10 kilos vikt...

Fungerar utmärkt även utan vikt också...

Denna övning tycker jag är helt grym, statisk styrka med ett litet dynamisk inslag i och med att hela du och bollen börjar vibrera genom muklernas kontraktioner.

Och självklart går jag upp på bollen utan att hålla mig i något =) Har dock inte fixat det ännu med 10 kilosvikten i handen.

Om någon känner att det där vill jag prova, var då lite försiktiga. Jag vill inte ha några brutna handleder på mitt samvete!

Nu kallar sängen på mig: "Åhh Jocke,  jag vill ha dig. Nu! Bäst jag lyder ett sådant kommando.

Krimskrams / JL


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

I´m impressed! Hur fasiken står du kvar på den? Gummi under sockarna?

2009-03-11 @ 04:34:43
URL: http://blog.nemonisimors.com
Postat av: sörrorna!

Brossan du är världens bästa brossa (på att stå på bollen) hhahha... skönda dej te sängen, en jätte chans=)



kram de bästa sörrorna i världen, tjohoo

2009-03-11 @ 15:26:00
Postat av: Johan

äh Joakim du vill bara visa upp dig så att vi andra vanliga dödliga ska få dåligt samvete

2009-03-13 @ 12:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0