Tjo

Ni måste vara urless på att gå in på den här bloggen som för tillfället inte uppdateras så flitigt. Får se om det blir någon bättring framöver. Just nu har jag varken tid eller lust att "blogga" så mycket. Istället läger jag min tid på att träna,  promenera i skog och mark, umgås, läsa böcker och jobba. Beslutet om att ta en paus från skolan är bland det bästa jag gjort, ingen press och stress i skolan. Jag känner mig mer harmoniserd än jag gjort på mycket länge!

Nä nu ska jag inte slösa bort mer tid här! Jag har ett par skidor att valla!

Do what you like
Like what you do

/ JL

Kommentarer
Postat av: Adam Steen

Ja nu lär det uppdateras mera :) kul att du fortfarande åker skidor, hoppas du fick till vallningen :)

2009-02-10 @ 19:14:08
URL: http://www.adamsteen.se
Postat av: Jocke

Jodu Adam, vallningen blev i det närmaste perfekt :) Ska försöka uppdatera lite frekventare!

2009-02-14 @ 09:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0