Bild från Sthlm kanotmaraton!

Har hittat en bild på mig och Magnus när vi körde Stockholm Kanotmaraton den 30 aug.
Som synes är vi något osynkade =)

En funktionär skrek kommentaren "Ni har aldrig funderat på att paddla i takt eller?"
Varpå jag svarade med lite ironi i rösten "Nej vi provar en annan taktik!"
Det gjorde vi ju egentligen inte, såklart att man kommer ur takt lite, speciellt när man som vi bara paddlat två gånger tillsammans innan tävlingen.

Detta var min första tävling någonsin i kajak, visst tusan var det jobbigt, jag mådde skitdåligt efteråt, frös och hade ont i hela kroppen. Men känslan efteråt att man klarat det är riktigt skön! illamåendet går ju över, men känslan att man fixade det finns kvar!

Jag och Magnus på Stockholm Kanotmaraton, något osynkade vid bildtillfället...

Vill du se fler bilder från tävlingen kan du göra det på:
http://www.kanotmaraton.com/Pictures.aspx
Där kan du även läsa mer om vad Sthlm kanotmaraton är för något, titta på resultaten och banan vi paddlade.

Kan verligen rekomendera att hyra en kajak och paddla ut i vattnet runtom Stockholm, det är väldigt vackert från vattensidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0