Tjena snygging!

Fick för en stund sedan ett sms av min favoritburundier Therence, visserligen känner jag bara en burundier varför just han är  favoriten. Men skulle jag kännt flera så skulle förmodligen T varit favoriten ändå, bara för att han är så härlig som han är. Det går bara inte att ha tråkigt i hans sällskap!
 
Therence börjar ofta sina sms till mig med "tjena snygging!" varpå jag oftast svarar med samma fras. Likadant när vi träffas så utbyts samma hälsningsfras, det har bara blivit så.  Antagligen för att vi båda är så snygga :-) Haha.

T är också löpare i bajen, dessvärre en skadad löpare. Inte en enda tävling för honom har det blivit detta år, väldigt synd.
Förra året var han bra, bland annat 8.07 på 3000m resp 14.05 på 5000m. Ändå fick han inte på långa vägar ut sin kapacitet. Vad T kan hitta på när han blir skadefri igen "står skrivet i stjärnorna", själv tror jag (och andra med mig) att han kan bli lika bra som en viss Mustafa Mohammed.

Då han som sagt är skadad blir det mycket vattenträning, och det var således det som sms:et jag fick handlade om. 
Eftersom mina ben fortfarande är väldigt mosiga sedan lördagens tjurrus ville jag mer än gärna hänga på, så vattenlöpning kl 16 får det bli!


Bild ifrån Marockolägret 2007...Här är Therence på väg ut ur bilden (det gyllene snittet).
Låt oss hoppas på att få se honom på tävlingsbanan snart igen, då det är en fröjd för ögat att skåda.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0