Suktar efter nya äventyr!

Ok, jag har inte mer än kommit hem från Pyreneérna (det kommer en reseberättelse så småningom). Men jag svävar fortfarande i det blå och längtar som sjutton efter att få ge mig ut på fler äventyr.

Halv ett i natt fick jag en idé, skickade direkt ett sms till Magnus i vilket det stod "Ok lite galet är det, men vi ska till Iran nästa år! Vulkanen Mount damavand väntar på oss med sina 5671 meter över havet! "

Magnus tände givetvis på alla cylindrar. Egentligen har vi redan ett projekt inplanerat nästa höst i Svenska Sarek. Men det här verkar bara för kul för att vänta på! Kan man kanske göra båda tro? Magnus tyckte det, jag tycker det. Varför inte, två äventyr är väl bättre än ett? Ok det är plånboken som bestämmer, men ett försök till att skrapa ihop pengarna skall göras i alla fall.

Blir ni inte också sugna på Mount Damavand när ni ser de här bilderna?





Tänkte väl det ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0