Är jag knäpp?

Magnus var över hemma hos mig för en stund sedan med lite bilder från vår tur på Städjan (dalarna) under årets första vecka. Hade inte sett dessa bilder tidigare. Fick tillbaka lite "frysningar" när jag fick se bilden nedan.



Här sitter vi i en bivack och fryser med yrande snö inpå oss, nära 2 m in i en överhängsdriva.
Temperaturen låg på ca 20 minus och vindarna låg på ca 18-20 m/s. Beräknar man kyleffekten där så hamnar den någonstans runt minus 35-36 grader (har jag för mig). Med andra ord väldigt kallt.

Kanske låter lite konstigt, men längtar tillbaka dit på något vis.
Är jag knäpp som "går igång" på sådana här situationer?

Lägger ut lite fler bilder från vår tur på facebook om ett tag...


Kommentarer
Postat av: Lina

OM du är knäpp?

2008-10-20 @ 13:30:57
Postat av: Glenn

Pröva att ha vantarna på nästa gång det är så kallt!;=)

2008-10-20 @ 15:12:01
Postat av: Jocke

Lina, du kan ju inte svara med en fråga ;)

Glenn, smart tips :)

2008-10-20 @ 18:27:01
URL: http://runandroxtothetop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0