Jag med på bild i nya numret av Friidrottaren

Nya numret av tidningen friidrottaren låg och väntade på mig innanför dörren idag när jag kom hem från skolan.
Satte mig och bläddrade igenom den och blev lite förvånad när jag själv dök upp på bild i tidningen.

Jag är dock bara en statist i sammanhanget....


Bilden är från sommarens SM-final på 800m där jag slutade på en 7:e plats.
Jag ses mellan segrande Joni Jakko i blått och silvermedaljören Mattias Claesson i svart/vitt.

En tjock katalog låg också innanför dörren och väntade snällt.
Den var i från Sport Conrad i Tyskland som jag och Magnus beställde våra isyxor och stegjärn inför Pyrenéerna turen.
Sparade ca 700 - 800 kr var på att vi beställde utrustningen från Tyskland istället för att köpa samma prylar i Sverige.

Så är du på jakt efter friluftsprylar, skidor, snowboards, jackor, kängor m.m kolla med Conrad först.
www.sport-conrad.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0