Madeira väntar

I morgon flyger jag till Madeira. Mamma fyller 50 och bjuder med hela familjen.
En vecka av vandring, sol, bad och avkoppling väntar. Förmodligen blir det nog en hel del gott att äta och dricka också.

Har givetvis med mig en massa träningsprylar i resväskan också ;)
Planerar några morgonjoggar med pappa och även något hårdare intervallpass.

Börjar känna mig frisk igen efter den lilla förkylningen, körde ett långt träningspass i gymmet igår inriktat på en massa balans och fotstyrka samt bålstyrka och rörlighet.


Bild på Madeiras högsta berg Pico Ruivo 1862 möh. Detta är ett givet besöksmål!

Vet ej hur möjligheterna är för blogguppdatering, men håll utkik så kanske jag lobbar in ett inlägg.

Ta hand om er!

/En Längstansfull och glad Jocke

Kommentarer
Postat av: Rasmussen

Fan vilken go bild, får du erfara det där landskapet på dina morgonjoggar så kan du ju skriva upp min avundsjuka.



Tack för ditt tidigare inlägg förresten!

2008-11-19 @ 14:49:13
URL: http://sjalsbuffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0