Flaskan kanske hjälper?

Ikväll har jag tagit till flaskan, den kanske hjälper i denna sorgens tid?

Skämt och sido, har sovit väldigt dåligt ett par nätter och känt att en infektion kunnat vara på gång.
Trots den känslan så bestämde jag mig för att inte fega ur igår på tröskel- och Vo2 max testet.
Med facit i hand så kanske jag inte borde kört, det kom självklart en reaktion på det.

Små onda baciller har spridit sig i svalj och näsa, därför har jag tagit till flaskan.
Och det är inte vilken flaska som helst, det är min "finwhisky" som jag köpte när jag och Magnus var och besteg de Brittiska öarnas högsta punkt Ben Nevis. Flaskan har stått oöppnad på min hylla i över ett år och idag kände jag helt sonika för ta mig en jäkel :)

Jag har dock varit i skolan i dag så känner mig inte helt kass, men för säkerhets skull tar jag det lite lugnt med träningen ett tag. I morgon eftermiddag (om jag inte blir väldigt mycket sämre) har jag tänkt att gå på hälso och träningsmässan i Älsvjö, fick två fribiljetter igår så bjuder med mig Magnus. Det ska bli kul.


Min lilla jäkel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0