Summering av den senaste tiden...

Då jag tappat frekvensen ganska så rejält när det gäller att uppdatera denna blogg så får jag ta igen det med en summering av den senaste tiden:

- Har varit hos frisören för att klippa och slinga mig, blev ganska nöjd.
Tjuvlyssnade då på kunden bredvid mig när han pratade om vad han jobbar och har jobbat med, det visade sig att han skriver alla frågor till postkodsmiljonären, Jeopardy, Sveriges smartaste barn och tidigare vem vill bli miljonär.
Skönt jobb, han är nog ingen man vill spela TP med!

- Fått en kondom hemskickad från Stockholms Läns Landsting enheten för sexualitet och hälsa. Då jag har fyllt 23 år så betyder det att jag inte längre får gå till ungdomsmottagningen längre. Betyder det att jag är vuxen?

- Har bakat bröd för första gången (tror jag) sedan jag flyttade hemifrån för snart 5 år sedan. Jag har lovat mig själv att det inte kommer att dröjja lika länge tills nästa gång.

- Städat lägenheten från golv till tak, fick ett ryck och ägnade en hel dag åt att städa.

- Fått diverse medicinska behandlingar, bla annat akupunktur i båda öronen.

- Varit hos min vän Lina och varit onyttig, vi åt en massa Ben&Jerrys Glass och munkar + att vi kollade på Lejonkungen 3, den visas utifrån Timon och Pumbas perspektiv.

- Fått mina och Magnus tågbiljetter till Åre, vi åker den 19 mars och blir borta över påsken. Snö, berg och skidåkning, jag längtar!

- Magnus har fyllt år, tillsammans med Christoffer (En av Sveriges absolut bästa brottare i 74 kgs klassen) gav vi Magnus ett brottogram. Jag filmade och Christoffer brottade ner magnus. Det var skitroligt!

- Fixat en del med den stundande klassfesten som kommer att bli av den 8 mars, det verkar som om de flesta kunde komma!

- skrivit en omtenta på en lördag, satt i ca 4 h 30 min. Nu hoppas jag verkligen att jag klarade den!

- Varit på exkursion med klassen ute i Åkersberga, det var inte lika roligt. Fick då också reda på att nästa exkursion innebär en övernattning i Hedemora. Vi ska på "klassresa" igen...kul kul.

- Tagit ett trist beslut, jag följer inte med mina klubbkamrater till Portugal den 31 mars för ett 2 veckors träningsläger i solen. Jag stannar i stället hemma för att plugga...Detta lägret hade jag sett fram emot väldigt länge, känns surt att inte åka med.

- Fått en inbjudan av Stockholms stads idrottsnämnd. De bjuder in alla Stockholms senior SM-guldmedaljörer från förra året (jag vann i stafett 4x1500meter). Det kommer att bjudas på middag i Stadshuset i Prinsens galleri, detta går av stapeln den 3 april. Då jag inte åker med till Portugal så kan jag nu gå på detta istället, så något gott förde ju det trista beslutet med sig.

  Skulle kunna fortsätta att summera lite till, men tror nog att jag fått med det mest väsentligaste nu.



Kommentarer
Postat av: Lina

B&J is the shit. varför blev therrence diskad?

2008-02-23 @ 19:03:27
Postat av: Lina

btw, du kommer aldrig bli vuxen :D

2008-02-23 @ 19:04:20
Postat av: Linda

vad flitig du varit. Nästan så man får ångest... Ses snart!

2008-02-25 @ 23:08:53
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0