Saker som varit saker som är på gång


Bild från lördagens slalombackepass med pappa - här är jag i det gamla liftspåret


Pustar ut med min favoritbuff på huvudet


Pappa tränar för sitt 10:e Vasalopp med stavgång


Rengör cykeln efter ett grisigt cykelpass


Magnus och Emelie kom med sång genom brevinkastet, tända ljus och pepparkakor i måndags när jag fyllde år.Bokstäverna i och s är vid fototillfället uppätna, under bergspepparkakan döljde sig ett annat "berg" som kommer till användning vid nyårsäventyret. Tack!

Och tack till alla som grattat mig!


Just nu har jag pluggmys, Jonna tavlan blev kanonbra där!

Sen har jag och Magnus Mink lite saker på gång i mars, avslöjar inte exakt vad ännu då det inte är helt klart. Men kan säga att det innefattar siffrorna 3482, träning och äventyr, dessutom ingår Milano, London och Granada. Hehe...Berättar mer sen när pusselbitarna börjar falla på plats.


Ska jag och Magnus hit måntro?

Tack och Bock / JL


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0