Med posten idag...

Kom min egendesignade t-shirt! Med mig själv på alla bilder, för att jag är så jävla cool. Skämt och sido, jag gillar dessa bilder och längtar ständigt tillbaks till dessa vackra platser. Varför då inte ha en t-shirt att kunna titta på och drömma sig bort en aning?


Framsidan - Do what you like, like what you do. Optimism can take you anywhere.


Baksidan  - Dream or reality? It´s up to you. Fan, upptäckte precis att det inte står reality, utan realty! Hmm hur kunde det gå så snett?

Ångrade mig att jag tog den här bilden till baksidan, borde egentligen tagit en bild på Everest som jag drömmer om. Fast den här bilden är rätt ok den också, ser ganska "drömsk" ut. Alla bilderna som är med på t-shirten finns att beskåda på min facebooksida för den som önskar.

Budskapet jag vill visa med den här t-shirten är att alla (självklart kan det tolkas på flera sätt) kan bli det dom vill, med en optimistisk syn på livet kan man komma jävligt långt. Jag tycker att alla bör satsa på att göra det man älskar oavsett vad andra tycker (Sverker; dansa balett! Glenn; sätt på dig tjejkläder jämt istället! David; gå med i kyrkokören för att du älskar gud och sjung ut din glädje! Johan; slå dig fri från samhällets alla krav och lev ut din dröm om att leva i sjumilaskogen som din idol Nalle puh gör, allt går bara man vill!) och sedan bara köra allt vad tygen håller.

Vill man uppnå en dröm, är det du som måste jobba för att förverkliga den. Ingen annan gör jobbet åt dig! Samtidigt är detta en lite påminnelse till mig själv, att jobba hårt för att klara saker och ting. Detta är något jag haft svårt med under hösten. Motivationen till att få vissa saker gjorda har varit som bortblåst.

(För den som vill designa sin egna t-shirt kan ni gå in på www.vistaprint.se)

Remember - Life is good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0