Dag två med fystester

Gjorde dom sista fystesterna nu ikväll, bänkpress, harres test, tre olika spänsttester och ett snabbhetstest över 30 meter (ett coopertest, dvs 3000m gjordes också, men det sprang inte jag). Inget av dem gick speciellt bra, fast det hade jag inte räknat med heller då det faktiskt var första gången jag gjorde dessa tester.  Så kan inte jämföra mot mig själv. I mars skall dock testerna göras om igen, får se om jag är med då. Fick väldigt ont i rygg, nacke, fot och framlår (ja, jag kanske är lite klen) idag, så är tveksam att göra en massa övningar man aldrig utsätter sig för annars. Tur att jag ska till min kiropraktor i morgon igen.

 Behåller testresultaten för mig själv = )

Kommentarer
Postat av: L

LITE klen? Du är ju löpare :P Konstigt liksom, hihi.

2007-10-24 @ 22:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0