23.20

Klockan är nu 23.20 och jag sitter i skolan, kom även idag hit kl 10.00. Men idag gick jag hem vid kl 3 för att träna och äta för att sedan vara tillbaka kl 17. Alltså bara 11 timmar framför datorn idag mot gårdagens 13.

När jag gick hem för träning tidigare så såg jag en kille eller tjej med en "hangglider" långt uppe i luften som svävade fram och tillbaka. Efter ett tag när han/hon kommit närmare så hörde jag att den hade en motor. Vilken "glidare" att bara cruisa runt  sådärovan alla andra.
 
Träningen bestod sedan i 10 km tröskelpass (springer med bra fart men utan att dra på sig någon mjölksyra). Banan var ganska kuperad, första 5 km slingan avverkade jag på ca 17.25 och den andra på ca 17.45. under det andra varvet fick jag sakta ner lite för att det blev alldeles för mörkt, var lite rädd för att stuka mig då jag inte såg vart jag satte fötterna. Men en sluttid på ca 35.10 på 10 km med de förutsättningarna jag hade får jag vara ganska nöjd med ändå.

Totalt blev det väl ca 15 km löpningen även denna dag, otrolitg skönt att få komma ut och träna lite istället för att sitta och få ont i nacken framför en dator.

Time for me to go home!

Kommentarer
Postat av: Karin Andersson

låter bra med 35.10 på milen ! det tempot hade jag inte klarat av, hittade din blogg via msn. Skönt och höra att du kan börja träna utan problem ! Kör hårt ;)

2007-11-01 @ 20:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0