Ute så...

Är det snö, minusgrader och strålande sol. En otroligt vacker vinterdag helt enkelt, och här sitter jag inomhus framför en dator. Fy skäms.
Men jag ska gå ut snart, har bara varit lite seg på grund av gårdagen då jag var på SIF:s årsfest på sägnernas hus. Det blev inte senare än 02 men alkoholen gör sig lite påmind. Tillställning var lyckad, jag träffade en massa gamla vänner, föräldrar till vänner, grannar, släktingar och andra som man är hej och tjenare med.
Lite tråkigheter i form av slagsmål var det också, inget jag var inblandad i dock.

Om det var en glädjedag igår så var fredagen en sorgedag. Mycket känslor inblandat, jobbigt.


Snön here i come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0