Hemma i Sandhem =)

Efter en angenäm bussresa (det var väldigt sköna säten) på 4 timmar kom jag till Jönköping där min mamma och mina systrar hämtade upp mig med bil för att åka hem till Sandhem.
Har inte varit här sedan i mitten av sommaren, tiden går så vansinnigt fort.

I vilket fall som helst så är jag glad över att vara hemma igen, ska försöka njuta så mycket jag kan och försöka träffa så mycket släkt och vänner som möjligt.

Har redan träffat en gammal vän som jag inte sett sedan vi gick högstadiet ihop i Mullsjö, det var riktigt roligt. Han var nu ass coach i Mullsjös innebandylag som leder div 1. Vore grymt roligt om dom gick upp i elitserien till nästa år, världens bästa innebandyliga =)

Just det polisen skulle hålla ögonen på dessa "cykeltjuvsgrabbar" som vi tipsat om, och utreda det lite närmare.
Undrar när dom gör det....

Nu ska jag sova, är trött, och då är det väl en bra idé att sova har jag hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0