De ja vu

Känner lite De ja vu känsla just nu.
Sitter nämligen i skolan vid samma dator som jag satt vid förra söndagen, just vid den här tidpunkten och försöker knåpa ihop min träningsdagbok för att skicka till min tränare.
Det blev en ok träningsvecka med 12 träningspass, extra nöjd är jag över att två utav dem är hårda löpkvalitetspass.

Annars har helgen varit till belåtenhet, har suttit klistrad framför tv:n när det varit längdskidor. i min mening finns det ingen roligare sport att titta på än just längdskidor. Kul att det gick så bra i lördags också, mindre kul med dagens stafetter.

Just det syrran, jag har klippt mig nu och dessutom lagt in lite ljusa slingor.
Så äntligen kan jag styla till en snygg frisyr igen, länge sedan sist.



Kommentarer
Postat av: Linda

guud, va du e duktig. 12 pass på en vecka! man får ju ångest när man hör sånt...

2007-11-26 @ 13:47:26
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: Syrran

Va gött att du klippt dej å dessutom gjort slingor.. rätt snygg är du nu då asså?

2007-12-07 @ 17:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0