Wups...

Det var visst väldigt länge sedan som en uppdatering skedde här...

Mycket har hänt sedan sist, har dock inte tid till en längre uppdatering om de dagar som varit. 
Sitter som vanligt i skolan på en söndag kväll.

Har precis summerat min träningsvecka.
Noterbart är att jag för första gången på över ett år sprungit ett långpass, sprang
tillsammans med min favoritburundier Terence ca 22-23 km.
Dessutom två riktigt tuffa intervallpass på vardera 16 och 14 km.

Jag är på gång, har nog aldrig varit bättre!

Mamma och Pappa kom i torsdags kväll och förgyllde min helg, Fyllde ju 23 i lördags (tack för gratulationer!).
Det blev en väldigt trevlig födelsedag, med hård träning, kalas med tårta vänner och en fantastiskt god middag på kvällen, dessutom väldigt fina presenter!

Sen är alla julklappar färdiginköpta, något jag inte tror har hänt så här lång tid innan julen någon gång. Känns skönt att slippa gå runt i julstressen de sista dagarna nu i veckan.

kan inte lova att jag uppdaterar så flitigt i veckan, men skall försöka att plita ner några rader åtminstone.

Sov gott alla barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0