Snart så...

åker jag hem till Sandhem igen för lite julfirande, även denna gång åker jag med lyxbussen =)
Skall ladda ner någon ljudbok som jag kan ha att lyssna på, det har jag inte gjort tidigare (förutom en massa barnböcker som man förr i tiden kunde läsa samtidigt som man hörde på bandspelare). Om det nu räknas.
Hemresan görs på fredag morgon så att jag tidigt kan komma hem.

Fick en formell inbjudan till 25 års kalas för en stund sedan, ryktet har cirkulerat länge nu om att det skulle vara en fest på gång på juldagen. Ett rykte som nu också besannades, det skall bli oerhört trevligt att få festa till det lite igen tillsammans med gamla grabbgänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0