Beowulf

Slängde igår bort två timmar av mitt liv på att se filmen Beowulf, det var en av de sämsta filmer jag någonsin sett trots skådespelare som Angelina Jolie, Anthony Hopkins, Ray Winstone och John Malkovich. 
Det var för mycket fantasy och animation för min smak...
Den drygt tusenåriga anglosaxiska hjältesagan utspelas i ett bergslandskap i Danmark.
Mig veterligen så finns det inga berg eller stora förkastningsbranter som stupar hundratals meter ner mot havet i vårat grannland. Har faktiskt varit på Danmarks högsta punkt för ett par år sedan, Yding skovhöj som reser sig 173 (!) meter över havet. Och för tusen år sedan låg inte danmark högre än vad det gör idag. 

Fick min hemtenta tidigare idag, och kände direkt att nej jag orkar inte. Men men Ska givetvis försöka orka.
 

Kommentarer
Postat av: Lina

nästa gång väljer JAG :D

2007-12-04 @ 00:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0