Fan vad gött...

Det är att vara igång med träningen! Har de senaste veckorna ökat på träningen och är uppe på nivåer jag inte vart på länge :) Får se hur länge de håller i sig, motivation är just nu väldigt hög i allafall.

Summerar veckan till 10 pass varav 4 löppass om ca 40 km. Dock kan jag inte inte springa i hög fart under längre tid, vänster ljumske och baklår säger stopp då. Men kan köra mig trött på skidorna istället.

Något som jag gjorde igår, 2 h blev det, stakade stora delar av passet och gjorde även några tempoökningar för att få puls. Var ute och körde på grusvägar ute i skogen, kändes som att vara hemma i Sandhem :)


Magnus svävar fram!


Racerskidorna!

Idag blev det löpning på förmiddagen och klättring på kvällen. Skönt att vara igång med klättringen också, även fast jag känner mig väldigt svag när jag jämför med andra som klättrar i hallen. På torsdag klättrar jag härnäst, då med en kille jag och Magnus lärde känna påväg till Island för några veckor sedan.

Nu ska jag sova, laddar för en ny träningsvecka. Kommer dock bli en lugnare vecka än denna, särskilt när det gäller löpning. Känner att fötter och hälsenor behöver ta det lugnare.

Sov gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0