3 st Roxettekonserter stundar

Ingen har väl undgått att Roxette åker på världsturné i år? Om jag skulle ha möjligheten skulle jag åkt på alla konserter, men nu har jag inte den möjligheten och får än så länge nöja mig med 3 st: Tallin, Prag och Göteborg.
Ser fram emot dessa konserter, att Maries röst kanske inte är lika bra som tidigare spelar ingen roll. Bara glad att Roxette överhuvudtaget är förenade igen. Och  framförallt att Marie lever över huvudtaget efter hennes hjärntumör som endast 1 av 20 överlever (enligt någon statistik jag läste).



Nya skivan Charm School har spelats för fullt den senaste veckan! Många bra låtar på den!

Må väl vänner som säl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0