Någon som fortfarande läser här?

Ja det är en befogad fråga efter ett ganska långt blogguppehåll...

Kör en kort summering av de väsentligaste:

Johan "the shark" Moberg har anslutit till Midnattsloppsorganistationen. Hans främsta uppgifter är att passa upp mig, kopiera papper, koka kaffe och handla glass. Detta har han skött på ett ypperligt sätt så nu funderar jag på att kanske tillåta honom att även städa mitt stora kontor. Det beror på hur han sköter sig kommande vecka. Fortsätter han att enbart svara "yes boss" och "yes master" som han är beordrad att göra så kommer jag nog låta honom få lite mer avancerade arbetsuppgifter.

Jag har dragit på mig spikskorna för att försöka ta en plats i Stafett-SM laget. Senaste passet sa dock baklåret ifrån, så det återstår att se huruvida det går med målet.

Har varit nere i Göteborg sedan i onsdags och jobbat under varvsmässan. Många inbjudningar och gratis t-shirt delade vi ut. Så roligt att se människors reaktioner när dom får en riktigt schysst träningströja helt gratis. Ingen väntar sig det (förutom dom som fick en t-shirt förra året). Efter helgen blir det intressant att se hur mycket anmälningsfrekvensen till ML Gbg ökar.

I går lördag var en trevlig dag, Sverre och jag cyklade ner på stan med målet att köpa en kostym. Det var inga problem, hittade en något slimmad och snygg Tiger of Sweden till ett bra pris att ha på stundande bröllop. Därefter hade Pär och Hanna bjudit in till grillning på kvällen, David, Sara och Ellen var också bjudna. Otroligt trevlig tillställning i goda vänners lag.

Snabb sväng i Sandhem har hunnits med, Black jack spelade på Sägnernas. Även en sväng i Jönköping vart det, min kusin hade 30 års fest. En vuxen lugn, trevlig och städad fest vart det :) 

Har börjat och packa lite granna inför kommande helg. Lämnar Haninge för Gullmarsplan. Känns kul. En liten nystart.

Det finns mer att skriva om , men jag hinner inte för snart rullar tåget in på Stockholms Central.

Vart är solen som sken nere i Göteborg?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0