En tillbakablick på något värt att betrakta

Har döpt om dagens bild till "En tillbakablick på något värt att betrakta". Då är jag inte styrd till att uppdatera bloggen dagligen. Kände att de namnet passade bättre än dagens då jag aldrig skulle hålla att uppdatera med en ny bild varje dag. Fast jag kanske byter namn igen, ingen som vet :) Bilden nedan så passade namnet i dubbel bemärkelse då magnus blickar tillbaka.


Människan är liten

Vart: Dalarna
När: Januari 2008
Vad: Skidåkning, toppturer
Berg: Städjan 1131 möh
Övrig beskrivning: Magnus blickar bakåt mot sitt skidspår och fjällets storhet.

HEJ!




Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för det :) Det är bara att beställa om du vill, 200 kronor tar jag per mössa. Du väljer färg och garn och jag virkar:)

2010-03-02 @ 18:32:19
URL: http://weleda1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0