Dagens

Snurrade in lite på löpning i förra inlägget, därför blir det en löparbild som dagens lilla tillbakablick. Eller det blev faktiskt två bilder för jag kunde inte bestämma mig vilken jag skulle välja.

Bilderna är från 2007 när jag var på mitt bästa och roligaste träningsläger någonsin. Vi var 5 grabbar som då åkte till Marocko över nyår (nyårsaftonen firades för övrigt i ett garage mekandes med en bil, av olika anledningar). Vi bodde hemma hos en Marockansk familj under 2 härliga veckor.


Jag värmer upp inför ett hårt backintervallpass, skönt underlag och fina omgivningar att träna i. Bilden är tagen av min kompis Emil som stod över just detta träningspasset.


Denna bilden är i slutet av passet, jag sliter för att orka med Mounir, Therence några steg bakom mig. Tror bilden är tagen av min tränare Per.

Kommer inte ihåg exakt vad vi körde för ett träningspass, men det var backintervaller i alla fall. Även fast det kanske inte ser ut som om vi springer i en backe. Hur som helst var det riktigt jobbigt, men jag vill minnas att jag sprang bra och var nöjd efteråt. 

Med 1 minuts marginal till 00.00 så hann jag med dagens foto också :)

Men nu är det sängdags!

Sov gott alla 




Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken härlig bild Jocke! Speciellt den första, det ser ut som en reklam:)

2010-02-28 @ 09:55:26
URL: http://weleda1.blogspot.com
Postat av: Emma

Men... uppdatera nu då Jocke! =)

2010-03-01 @ 10:34:08
URL: http://emmavlarsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0