Men tjaaa!

Kul att du har hittat hit :)

Jag är ju inte allt för flitigt här... Ändå har det hänt en massa! Bland annat har det avverkats två Midnattslopp, varav det i Sthlm fick mycket utrymme i media. Ska inte skriva något om mer om det än att vissa medier (läs Aftonbladet och Expressen) har sjunkit än lägre i mina ögon. 

Jag passade också på att springa loppet i Sthlm, har jobbat med ML sedan 05 så tyckte att det var dags att springa. Det var riktigt kul, skön stämning, massvis med folk som hejade! Så kan förstå varför över 21 000 människor anmäler sig till loppet.

Just nu är jag ute på turné med min följeslagare Johan "The shark" Moberg. "Midnattsloppet on tour" befinner sig i Köpenhamn för att på lördag klara av det tredje Midnattsloppet. Endast ca 1800 anmälda löpare hittills, menvi ger 110 procent ändå! Kan nämna att jag gillar Köpehamn. Känns mer internationell än Stockholm. Sedan cyklar varenda kotte här. Överallt ses cyklister!

Efter Köpenhamn bär det av till Helsinki för det första Midnattsloppet där. Anmälningarna till de loppet går fint. Så det kommer att bli en riktig folkfest nästa lördag.

Dags för John Blund att komma och hämta mig.

På återläsande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0