Träningsträffar Midnattsloppet

Med start den 28 april kommer Midnattsloppet tillsammans med Nike och SATS erbjuda 7 st. onsdagskvällar fyllda med tips och tricks som gör att du kommer i bättre form inför Midnattsloppet. Det är inget krav att du är anmäld till Midnattsloppet för att få vara med.

I anmälningsavgiften (295 kr = billigt) till träningsträffarna får du nedan innehåll:

• En Nike DRI-FIT funktionströja från Midnattsloppet
• Ett sportkit från Nike
• En vattenflaska från SATS
• Tränarledd träning från SATS Hornstull 7 st tillfällen

Vid varje träningstillfälle lottar vi också ut två startplatser till Midnattsloppet i Stockholm.

Alla som vill förbättra sin löpning och göra det tillsammans med andra är välkomna. Gruppindelningen är anpassad efter en målsättning pån 10 km vid en tidpunkt när Midnattsloppet går.

Grupp 1: Är anpassad för er som vill springa 10 km på 40 - 45 min

Grupp 2: Är anpassad för er som vill springa 10 km på 45 - 50 min.

Grupp 3: Är anpassad för er som vill springa 10 km på 50 - 55 min.

Grupp 4: Är anpassad för er som vill springa 10 km under 60 min.

Läs mer om upplägget på: http://www.midnattsloppet.com/start/content.cfm?Sec_ID=295&Eve_ID=1

Som sagt den 28:e april drar det igång, jag kommer vara där åtminstone första gången för att prata  och springa med deltagarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0