Glenn och Konrads fantastiska äventyr i Spanien

För ett tag så skrev jag att Glenn och Konrad gärna ville visa lite bilder från sitt äventyr i Spanien. Och jag skall inte hålla er på sträckbänken längre utan dom kommer i detta inlägg. Förra gången jag lät dem visa sina bilder här på bloggen blev det klang och jubel, de fick skriva autografer och blev nedringda av galna fans. Får se hur det blir nu efter det här.

För er som inte vet vilka Glenn och Konrad är så kan jag berätta att de är två små rackare till maskotar jag och Magnus alltid tar med oss när vi skall bestiga berg.  Dom är med oss i vått och torrt och höjer stämningen vid partierna med kasta gris. De tjivas friskt mellan dem och tävlar gör dom i de mesta. Men dom är väldigt bra kompisar, kompisar som börjar bli ganska så beresta vid det här laget.

Här följer några bilder ifrån Glenn och Konrads fantastiska äventyr i Spanien:


Endast blåvitt som gäller för grabbarna


Vill göra er avundsjuka med en bild över poolen de hade att tillgå under ett par dagar, båda två badade givetvis. På kvällarna ville dom inte gå upp, då fick jag eller Magnus gå och dra upp dem ur bassängen.


När vi spelade yatzy blev Glenn och Konrad lite sura och försökte få oss att spela kasta gris istället


Åker lift, här var Glenn något skakis i benen. Konrad däremot knatade helt orädd fram till kanten för att spana in utsikten


Givetvis kastade de sig ut för pisterna i Sierra Nevadabergen


Vissa tolkar säkerligen denna bild som om att Glenn och konrad har telefonsex, men så är inte fallet. De hälsar att de är 100 % straight och att dom på bilden enbart brottas. Jag och Magnus kan också intyga detta då G och K varit sura på varandra hela dagen. Vilket ledde till en oavgjord brottningsmatch.


Här showar dom loss på Spanska fastlandets högsta punkt Mulhacén 3483 möh. Vid detta tillfälle tog några av Spanjorerna som befann sig på toppen samtidigt som oss kort G och K. Bara vetskapen om att dom finns hemma hos några spanjorer/spanjorskors fotoalbum gör dom något malliga.

Det var lite av de bästa som Glenn och Konrad hade att bjuda på för den här gången. Förhoppningsvis bjuder jag på några rader och några bilder från mitt och Magnus äventyr i morgon.

Nu ska jag bort en snabb sväng till gymmet för några övningar. Träningspass nr två för idag alltså :) Inte så ofta som det händer numera.

Ha en skön Lördagskväll!

/J






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0