GB-gubben har skaffat sig en fru!

Denna världsnyhet var helt ny för mig fram tills i fredags då jag av en händelse fick syn på nedan:

Gulligt par eller hur?! Hoppas verkligen att det håller mellan dom :)

Igår var jag i Sollentuna en sväng hos Minken, blev en solig löprunda på dryga timmen. Otroligt trögt gick det. Men förhoppningsvis skall det släppa snart. Efter träning blev det lakritsfestival vid nortull. Finns så otroligt mycket god och fin kvalitetslakrits kom vi fram till. Givetvis åt vi på tok för mycket så att vi mådde illa. Kul var att Ryfors konfektyrer var där och sålde remmar och mjuka kolor.

En lakritsskulptur. Inte särskiltvacker kvinna, men säkerligen naggande god.

Förövrigt så har terräng SM avgjorts nu i helgen, utan mig. Visserligen har jag inget där att göra i nuvarande form. Men det är alltid kul att tävla och träffa en massa folk man känner. Vill passa på att gratulera min vän Olle W som tog sitt första Terräng SM guld (på seniornivå) och för första gången besegrade Musse i ett terränglopp. Riktigt imponerande, med tanke på att Musse bland annat har terrängmästerskapmedaljer från EM.

Nu skall jag jobba ett par timmar. Det går bra för Midnattsloppet vill jag lova, så det finns jobb att göra. Sverige är inne i en enda stor löparboom!

Do what you like
Like what you do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0