Just det

Glömde igår att nämna att jag fått en tokig idé, fast egentligen är den nog inte så tokig då tusentals andra redan förverkligat den idén. Jag ska skriva en bok, tillsammans med Magnus. Idén fick jag som vanligt under tentaperioden (Under förra tentaperioden fick jag för mig att åka till skottland och bestiga Ben Nevis, vilket sedan blev en grym kul resa), och när jag väl fått en idé så kan jag inte släppa den, och då rinner mycket tid ifrån mig.
Jag kan nog inte avslöjja exakt vad boken kommer att handla om, men några små avslöjande kan jag nog bjuda på.

Det kommer att bli ett stort och långvarigt projekt. Mycket research, intervjuer, resor och photoshoots kommer att behöva göras. Den första och andra resan är redan planerad och kommer att genomföras inom 3 månader. Boken omfattar alla Sveriges 25 landskap.

Nu har jag inte sagt för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0