Varför måste man ha en rubrik?

Jag har försökt att få till nån lite rolig eller smart rubrik nu ett par gånger, men lyckas inte inte över huvud taget.
Så därför fick det bli ovan skrivna "rubrik".

Lite summering som vanligt:

Skrev en tenta i Naturgeografi för ett tag sedan, tror den gick ganska bra. Men man skall väl inte hoppas på för mycket.

Har fått jobb i sommar, på Hammarbys kansli som vanligt. Men denna gång är jag ej anställd av Midnattsloppet utan av Hammarby friidrott. ska bli skoj! Tjänsten är 50 %. Passar mig perfekt!

Fick för ett par veckor sedan en massa träningskläder från min sponsor Craft, riktigt snygga och sköna grejjer!

Förra helgen gick Terräng SM av stapeln, då jag inte är i tävlignsdugligt skick så stod jag inte på startlinjen. Däremot sov jag 5 m ifrån banan i tält. Jag och Magnus drog spontant ner till Växjö med tält, sovsäck, liggunderlag och primuskök. Helgen var kanon, har inte kunnat slappna av så på länge. Bara var där i stunden! Blev ordentligt sugen på att tävla också! Superkul att återse en massa löparkompisar som jag har också! Hoppas snart att jag skall kunna vara tillbaka på banan för att springa ifrån dem igen.


Har börjat köpa expressen på tisdagar bara för att man får köpa en dvd till, BBC har gjort en helt fantastisk serie om jorden (planet earth) som nu kan köpas på 5 st dvd. Kan verkligen tipsa om den!

Har fått det bekräftat att en barndomskamrat till mig skall bli pappa, har inte hunnit prata med honom än. Det var en riktigt rolig nyhet =)

Sommaren är ju här också, grymt skönt! Tog mitt första dopp i fredags, visserligen med långa tights på då jag och Magnus hade varit och kört ett hårt intervallpass i en mosse. För er som inte inte sprungit intervaller i en blötmosse så kan jag berätta att man blir riktigt skitig och luktar dessutom inte så gott heller. Tog därför ett bad efteråt.

Har hittat en liten blå vattenpistol också, tänkte först att vad ska jag med den till egentligen? Men sen slog det mig att det kan nog vara bra att ha en liten blå vattenpistol ibland, man vet ju aldrig när man kan få nytta av den. Så tog med mig den hem. Förmodligen blir det Magnus som får lida för det, hehe.

Veckan som kommer ser jag fram emot, åker nämligen på torsdag till Göteborg för att jobba med midnattsloppet under göteborgsvarvetmässan. 3 nätter på hotell och en massa kul happenings väntar =)

Tack och bock




Kommentarer
Postat av: Lina

du ska åka till gbg med mig :D

2008-05-11 @ 22:32:25
Postat av: Anna

Hejsan!=)
Det där med vattenpistolen låter ju roligt haha=)
Man kan ju ha använding för en sån någon gång=)
Du jag skulle vilja ha din msn, jag har nämligen bytt för ett tag så jag har misat att adda dig=)
Kramkram

2008-05-13 @ 18:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0